Weerstand & agressie in communicatie

Training

Training 'omgaan met weerstand en agressie'

Een training om de veiligheid binnen de organisatie op scherp te zetten, juist te toetsen of een combinatie te maken tussen gastvrij optreden en veiligheid te waarborgen. Tegenwoordig heeft een medewerker vaker te maken met verbaal geweld aan de telefoon of aan de balie. Een gastheer of gastvrouw is opgeleid om als een havik de frontoffice te bemensen en veiligheid te waarborgen. Om hen te ondersteunen in het omgaan met verschillende klant typen en hen hun persoonlijke grens op te laten zoeken zijn deze trainingen ontwikkeld. Afdelingen zoals: burgerzaken, klantcontact, beveiliging, klant advies, frontoffice, geven aan zich zelfverzekerder te voelen na deze training en het klantcontact verbeterd is.    Tijdens deze training werken wij met een ervaren trainingsacteur.

Resultaat

Deze training bieden we in-company aan en op basis van open inschrijving.

Programma onderdelen

Renée
Zelfstandig ondernemer
5/5
Leuk om zo geïnspireerd te worden en energie te krijgen tijdens jullie training en van jullie als persoon
Sollicitatie training
Judith
Receptie - Logic Vision
5/5
Niks is te veel en ‘Nee dank je wel' is ook een antwoord 🙂 Geweldige training.
Hospitality
Joyce
5/5
Ik had het heel druk maar ik ben heel blij dat ik toch naar de ben gegaan. Het was zeer leerzaam allemaal mede dankzij de geweldige inzet van Carine. Heb er weer een hoop van geleerd, bedankt dus voor de uitnodiging en om dit voor ons te organiseren.
Open training werving & selectie