Training 'softskills'

Training

Ik begrijp het wel, nu jij nog..

Herken je dat? Dat jij iets moet uitleggen aan een digibeet? Of het nu een collega is of een monteur, klant of bezoeker. Het is iemand die je vragend aankijkt terwijl jij denkt: ‘dit gaat nog wel even duren’. Je probeert niet te zuchten, maar…

Dan is het tijd voor een training omgaan met verschillende klantkarakters. In dit traject gaat er werkelijk een wereld voor je open. Hier leer jij hoe jij het beste je boodschap kan overbrengen en hoe jij de gezichtsuitdrukking van je gesprekspartner kunt leren lezen (ook handig voor thuis). Discussies verdwijnen als sneeuw voor de zon. Dit scheelt een hoop tijd en irritatie!  

Onderdelen

Deze training bieden we in-company aan en op basis van open inschrijving.

Mogelijkheden

Inge
Buva
5/5
Met veel humor duidelijke en waardevolle tips gekregen om ons werk nog beter te doen.
Receptie training
Henk
Docent
5/5
Ik vind de training goed aansluiten bij de lespraktijk en ik heb veel nieuwe inzichten gekregen, dank daarvoor!
Training voor Hoornbeeck college
Caroline
Receptioniste oproepkracht
5/5
Ik vond dat we een leuke enthousiaste en gevarieerde groep hadden. Men durfde zich ook kwetsbaar op te stellen, positief. Ik vond het zelf een eyeopener. We zitten vol aannames en moeten meer out of the box gaan denken. Je zit zo snel in een bepaald stramien verwikkeld. Wat ben je een goede trainer. Blij om je ontmoet te hebben.
Hospitality