Training 'softskills'
- home
- Leiderschapstrainingen
- Effectief leiderschap

Training
Ik begrijp het wel, nu jij nog..
Herken je dat? Dat jij iets moet uitleggen aan een digibeet? Of het nu een collega is of een monteur, klant of bezoeker. Het is iemand die je vragend aankijkt terwijl jij denkt: ‘dit gaat nog wel even duren’. Je probeert niet te zuchten, maar…
Dan is het tijd voor een training omgaan met verschillende klantkarakters. In dit traject gaat er werkelijk een wereld voor je open. Hier leer jij hoe jij het beste je boodschap kan overbrengen en hoe jij de gezichtsuitdrukking van je gesprekspartner kunt leren lezen (ook handig voor thuis). Discussies verdwijnen als sneeuw voor de zon. Dit scheelt een hoop tijd en irritatie!

Onderdelen
- Voorkeur typen test
- Leren lezen van je gesprekspartner
- Communicatie op maat
- Pro-actief handelen
- Sales & samenwerken
- Do & don'ts in je eigen communicatie
- Casuïstiek op maat
Deze training bieden we in-company aan en op basis van open inschrijving.
Mogelijkheden
- Inzicht krijgen in verschillende klanttypen
- Individueel inzicht 'hoe goed doe ik het eigenlijk'
- Open training 'Doelgericht communiceren'
- Teamtraining 'De neuzen dezelfde kant op'
- Mystery calls (meting 'hoe geduldig zijn wij')
- Mystery visits (meting 'hoe klantgericht zijn wij')
- Coaching on-the-job (samen op klantbezoek (waar kan je winst halen)
- Gesprekken terug- en meeluisteren
Inge
Buva
5/5
Met veel humor duidelijke en waardevolle tips gekregen om ons werk nog beter te doen.
Receptie training
Henk
Docent
5/5
Ik vind de training goed aansluiten bij de lespraktijk en ik heb veel nieuwe inzichten gekregen, dank daarvoor!
Training voor Hoornbeeck college
Caroline
Receptioniste oproepkracht
5/5
Ik vond dat we een leuke enthousiaste en gevarieerde groep hadden. Men durfde zich ook kwetsbaar op te stellen, positief. Ik vond het zelf een eyeopener. We zitten vol aannames en moeten meer out of the box gaan denken. Je zit zo snel in een bepaald stramien verwikkeld. Wat ben je een goede trainer. Blij om je ontmoet te hebben.
Hospitality