Receptietraining

Training

Receptietraining

Je bent het aanspreekpunt voor klanten en het visitekaartje van je organisatie. Bij deze representatieve spilfunctie komt veel kijken. Hoe kom je over bij je klanten? Aan wie moet je voorrang geven: de bezoeker of de telefoon? Hoe ga je om met emoties van klanten? Hoe houd je een frisse blik i.p.v. te reageren op de automatische piloot? Hoe bewaar je het overzicht in piekuren? In deze training leer je op professionele wijze klanten te ontvangen en (telefonisch) te woord te staan, zodat je je organisatie op representatieve wijze vertegenwoordigt. Deze training wordt op maat geschreven voor starters, jong professionals en receptionistes met jarenlange ervaring. 

Resultaat

Deze training bieden we in-company aan en op basis van open inschrijving.

Programma

Wilma
Hostess
5/5
Het was een hele interessante en leerzame cursusdag.
Gastvrijheid op de werkvloer
Jennifer
Frontoffice - Ambulant
5/5
Je bent nooit uitgeleerd... als je denkt dat je veel weet…
Hospitality
Annemarie
Medewerker Servicedesk
5/5
Topvrouw. Carine kan iemand een spiegel voorhouden op een manier waarvan ik zeg: ‘WAUW!!! hoe doet ze dat toch en iedere keer weer’ Gewoon recht voor de raap en het benoemen en laten zien hoe het wel moet, met een heleboel respect voor de klant/cursist. Op onze afdeling heeft ze een negatief vastzittend team omgeturnd in een positief meedenkend team. In 1 dag…
Teambuilding/ persoonlijke coaching