Weerstand & agressie in communicatie

Training

Training 'omgaan met weerstand en agressie'

Een training om de veiligheid binnen de organisatie op scherp te zetten, juist te toetsen of een combinatie te maken tussen gastvrij optreden en veiligheid te waarborgen. Tegenwoordig heeft een medewerker vaker te maken met verbaal geweld aan de telefoon of aan de balie. Een gastheer of gastvrouw is opgeleid om als een havik de frontoffice te bemensen en veiligheid te waarborgen. Om hen te ondersteunen in het omgaan met verschillende klant typen en hen hun persoonlijke grens op te laten zoeken zijn deze trainingen ontwikkeld. Afdelingen zoals: burgerzaken, klantcontact, beveiliging, klant advies, frontoffice, geven aan zich zelfverzekerder te voelen na deze training en het klantcontact verbeterd is.    Tijdens deze training werken wij met een ervaren trainingsacteur.

Resultaat

Deze training bieden we in-company aan en op basis van open inschrijving.

Programma onderdelen

Marcel
Administratief medewerker
5/5
Super leuk, goed spel element erin, heel veel persoonlijke aandacht
Training en coaching Zakelijk Engels
Josefien
Sekondant - Receptie
5/5
Ik vond het een erg leerzame cursus. Veel van geleerd door goede feedback en met humor gebracht.
Mystery visits & Coaching on the job
Ilona
Rabobank - Com. Ondersteuner
5/5
Zeer leuke en interactieve training. Veel geleerd!
Telefoon etiquette